Iz medija: AgroFructus Grupa uspješno osvaja HoReCa kanal


AgroFructus Grupa, kao jedna od vodećih regionalnih kompanija u poslovanju s voćem i povrćem, prepoznala je HoReCa kanal kao potencijal za daljnje širenje, te već na početcima ostvaruje dobre rezultate.

Grupa koja se sastoji od 8 tvrtki u Hrvatskoj i inozemstvu, godišnje otkupi oko 120.000 tona voća i povrća, ulazi u novi segment poslovanja jer je prepoznala hotelijerstvo i ugostiteljstvo kao jak potencijal za dugoročni rast.

„Uz dosadašnje uspješno poslovanje s vodećim trgovcima u regiji, novi kanal prodaje bio je logičan slijed koji donosi nove mogućnosti, ali i izazove. Početkom godine započeli smo s distribucijom prema HoReCa kupcima i možemo reći da već sada imamo zadovoljavajuće rezultate,“ izjavio je Denis Matijević, predsjednik Uprave AgroFructusa.

Kako bi postala vodeći opskrbljivač voća i povrća prema HoReCa kanalu, Grupa se orijentirala na kupce s glavnom zadaćom stvaranja dugoročnih poslovnih odnosa koji će se temeljiti na visokoj razini usluga i zadovoljavanju specifičnih potreba.

Da bi se napravio dodatan iskorak, uz svoje otkupne centre u Donjem Miholjcu, Opuzenu, Puli i Lozanu, prepoznata je potreba i za logističko- distributivnim centrom na području Grada Zagreba, koji omogućuje kvalitetniju finalnu pripremu i distribuciju roba iz svih otkupnih centra AgroFructusa.

„Logističko – distributivnim centrom stvorili smo preduvjete da na najvišoj razini zadovoljavamo potrebe naših kupaca, a posebno onih iz HoReCa segmenta,“ poručili su iz AgroFructus Grupe.

Svrha ovog centra je poboljšanje dosadašnjih logističkih procesa kojima se osigurava brza isporuka i dostava, te komisioniranje robe kao preduvjet za uspješno poslovanje u novim i postojećim kanalima prodaje.

Kupcima se nudi širok asortiman svježeg voća i povrća, te konzervirani program voća i povrća u pakiranjima prilagođenim ovom segmentu.

Snažnu sirovinsku bazu čini nekoliko tisuća kooperanata s kojima Grupa surađuje, malim proizvođačima je to velika mogućnost za plasman domaćeg proizvoda.

Sukladno planu razvoja, prva faza u širenju HoReCa segmenta je područje Grada Zagreba, a uskoro se kreće s intenzivnijim radom na područje Istre iz otkupno – distributivnog centra Pula.

Krajnji cilj je da svaki otkupni centar Grupe postane i distributivni centar za HoReCu u regiji u kojoj posluje.